diumenge, 20 de juny del 2010

Síntesi final

Aquí s'acaba, demà ja és el dia que he d'entregar aquest blog.He de reconèixer que no sempre es tenen segones oportunitats a la vida, però aquest segon blog és una excepció. En el blog del primer semestre vaig fallar perquè per tenir un blog al dia s’ha d’anar actualitzant habitualment i ser constant amb la feina. I aquest és un dels meus defectes, sóc poc constant. En aquest segon blog m’ha anat una mica millor he après a trobar un moment durant la setmana per posar-m’hi i actualitzar coses de seminari i anar fent les activitats de TIC. Un dels errors que vaig cometre també en el primer blog, va ser que em vaig rendir molt ràpid. La majoria de les coses que he hagut de fer en aquests blog són coses noves, que no havia fet mai, ni tan sols escoltat a parlar, però és clar estem aprenent... El semestre passat quan no em sortia una cosa a la primera la donava per impossible, però me adonat que amb les tecnologies es tracta d’anar provant i intentant fins aconseguir-ho.
Per tant, estic contenta de haver tingut una segona oportunitat per aprendre a fer funcionar millor el blog, i ara si miro enrere me’n adono que he après moltes coses, perquè si a principi de curs m’haguessin parlat de l’Audicity, el Jclic o el Gimp entre d’altres no hagués sabut que eren i ara fins i tot els se fer servir. Crec que tots aquests programes em poden servir de gran ajuda en el futur, tan d’alumne com de mestre.

Algunes de les activitats que més m'han agradat han sigut:

L'audicity va ser unes de les intervencions que em van agradar, perquè és un programa que treballa el so, és a dir que pots tallar cançons, pots canviar la veu de les cançons... A més pel fet educatiu em va semblar interessant, perquè és un programa que serveix per poder ensenyar als nens a agafar agilitat amb l'ordinador i alhora també nous programes. Personalment m'ha agradat,perquè he conegut un programa nou que no havia utilitzat mai i perquè m'agrada molt la música i ara he après a tallar-la, pujar o baixar el volum i provar coses noves!

El Jclic també és un dels programes que més em va agrdar perquè el trobo molt útil, ja que permet crear activitats educatives, com per exemple, trencaclosques, relacionar imatges amb paraules, sopes de lletres... Així que trobo que és interessant que poguem crear els nostres propis jocs perquè això ens permet treballar unes tematiques conretes a la nostra manera i com nosaltres volem.
Encara i així no he après gaire a utilitzar aquest programa però m'agradaria fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada