dimecres, 19 de maig del 2010

Treball debat

Desde l'assignatura de societat vam preparar uns debats sobre temes actuals d'educació, com són per exemple: excursions amb nens amb menys de 2 anys, activitats exatraescolars, el nou calendari escolar, etc.
Per possar en pràctica el debat, principalment vam haver de preparar uns recursos per argumentar amb informació vertadera i de primera mà.
el mateix dia del debat, a l'inici de la sessió,es sortejava qui sería del grup a favor i qui del grup en contra.
Els ponents, erem tots els que parlavem sobre el tema a tractar, cadascú de nosaltres feia un rol(mestre, alumne, monitor, pare...) per tal de fer més creible el debat. Havíem d'estar preparats per respondre breument i de manera clara i rigorosa les preuntes del moderador, defensant la nostra posició i/o argumentant-la en contra de l'altre grup.
El moderador estaba situat en mig dels dos grups i era la persona encarregada de plantejar el tema a tractar, és a dir, fer una petita introducció també de fer sorgir dubtes, donar en torn de paraula i fer una conclusió final del tema amb les idees que havien sorgit durant el debat.
I per últim el públic qu eren els companys de classe que aquell dia no tenien debat, havien d'estar atents a les nostres idees i al finalitzar el debat, també podien intervenir i plantejar questïons del debat.
El debat havía de tenir una durada aproximanademnt de 75 minuts.


També gairebé tots els grups va tenir un suport tecnològic, en el nostre cas va ser un power point en el qual introduiem el tema, contenia taules i representacions grafiques i links a algunes notícies i vídeos que tractaven el tema. Aquí el teniu!









També vam haver d'entregar un treball per escrit amb totes les dades que vam trobar i amb les quals ens vam documentar, dades que teniem de com era la idea q tractavem en el passat, objecitus i la hipòtesis, la metodologia de recerca i planificació, els resultat i discussió del treball de camps, formulació de la pregunta del debat, arguments a favor i en contra, conclusions i bibliografia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada