diumenge, 23 de maig del 2010

Últim dia seminari

Dijous 13 de maig va ser l'últim dia de seminari i per això vam decidir ajuntar-nos tots els seminaris i celebrar-ho junts. Cada seminari va preparar una cosa sorpresa pels altres seminaris. El nostre seminari, vam preparar unes flors de cartolina de colors, que vam fer nosaltes. Per recordar el primer anys de grau d'educació infantil. Així que cada un dels nostres compranys va rebre una flor de les que es veuen en la fotografia de sota. Els altres companys va preparar una sesió de risoterapia, uns altres una activitat amb un fil que ens unia a tots, etc.
La sesíó va estar acompanyada d'un pica-pica i va ser molt agradable!

En conclusió del seminari d'aquest segon semestre he de dir que estic molt contenta dels resultats, hem treballat molt i ens ha donat temps a fer tot el que haviem organitzat. Hem fet treballs i em llegit els llibres de lectura de "Va de mestres","Amor pròpi" i "L'elogi de la febelesa", el dossier de premsa sobre educació, hem explicat acudits, contes, experiències de quan anavem a l'escola i moltes coses més.
Estic molt contenta de la tutora de seminari; la Anna Eva, que junt amb els meus companys hem creat un clima agradable, treballador i alegre.






foto: el meu seminari i jo amb les flors que vam regalar als nostres companys de classe



foto: el meu seminari i jo als jardins de la tamarita

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada