divendres, 5 de març del 2010

Redacció sobre un mestre

Al llarg de la meva vida he estat en escoles privades i públiques i haig de dir que he trobat millors professors a les públiques.
Que m’hagin agradat en recordo tres o quatre sí no més. Però em centraré en una mestra que vaig tenir durant el batxillerat perquè la recordo millor.
És una dona d’uns trenta-cinc o quaranta anys, que em va donar llengua castellana durant primer i segon de batxillerat. M’agradava perquè encara que la sintaxi és força feixuga, organitzava les classes de manera que no ho fos tant.
Ens explicava coses de la seva vida fora de l’escola, i això feia que la sentíssim més propera a nosaltres. Teníem una bona relació, tota la classe en general. Podíem fer broma però sense arribar mai a faltar-li al respecte. Me’n recordo que sempre deia
Com a professora s’explicava molt bé, vaig aprendre molt amb ella i s’interessava pel nostre aprenentatge, no com altres professors que donen la seva matèria i marxen.
Encara ara, si vaig a l’ institut on vaig fer batxillerat i me la trobo pels passadissos, ens parem a xerrar i em pregunta com em va tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada